Online rulett és a számok logikája (I.rész)

2009. július 03. 11:36 - SzerencseVadász

 

eredetvizsgalat_600x149.jpg

Rulett első osztályos matematikája


Nem akarok sokat köntörfalazni. Az online rulettjátékok különböző algoritmusokra épülnek. Ennek egyike a jól tetten érhető matematikai összefüggések. (Ez mellett még sok más is van. Ezeket folyamatosan be is fogom mutatni)

Azt hiszem, többen vannak azok, akik úgy gondolják, hogy a rulettjáték legyőzhetetlen. Ha elővesszük a logikánkat, akkor rá kell jönnünk, hogy vannak megkerülhetetlen összefüggések, amik éppen abból fakadnak, hogy az algoritmusokat emberek állították össze egy programban, ami valóban véletlenszerűen, de nem összefüggéstelenül generálják a számokat. Ezek nagyon is egymásra épülő matematikai összefüggések.

A teljes képet a hitelesség miatt tettem be. A számsort kinagyítottam, hogy érthető legyen a magyarázó szöveg.

 

Rulett matematika

 

Gondolom a legegyszerűbb összefüggést a rulett kihúzott számai között már magad is felfedezted. Nem kell magyaráznom miért, lesz 14+4=18

Ha ennyiből állna, már rohanhatnál is degeszre keresni magadat. Mielőtt ezt megpróbálnád, azért várj még egy kicsit, mert bár logikus, azért nem ilyen egyszerű.

A 4 és a 18 között van egy rejtett szám (3), ami a 4 és az 1(8) különbözete. Ha ezt hozzáadjuk 18+3=21. Máris megvan a következő szám.

Eddig azt hiszem érthető. De hogyan kerül ide a 12-es szám. Ennek a magyarázata még egyszerűbb.

rulettben_mi_a_trend_600x149_1.jpg

 

rulett_trendek_és stratégiák.pngA rulett előszeretettem fordítja meg a számokat. Ezek a következők. (12/21...13/31...23/32) Van még más ilyen finomság is, de azt majd később.

 

Az egyik ilyen finomság a rulettben éppen a 22-es számmal mutatható be, mint visszatérő formáció. Egy szám után (12) gyakran következik az előző szám (21) utáni, vagy az előtti következő számként.

rulett_trendek_és stratégiák.png

 

A Könnyebb megjegyezhetőség miatt, ezt nevezzük el "ÁTLÓS" találatnak.

 

  Ez azt jelenti, hogy lehetett volna 20-as is. Ha ez megjelenik, akkor többszöri ismétlődésre lehet számítani.

 a_rulett_jatek_vagy_munka_600x149.jpg

 rulett_gondolkodas_iskolaja_anigif.gif

 

Most akár meg is foghatnál azzal, jó, de hogyan jöhet a 22 után a 16-os szám?

A 22 előtti két szám a 21, és a 12, ami a rulett matematika nyelvén 3+3=6. Ha ezt levonjuk a 22-ből, akkor megkapjuk a 16-ot.

Az ezt követő 19-es rulettszám már egy kicsit összetettebb. Matematikailag is letudom követni, de inkább egy egyszerűbb és gyakorta előforduló sémát mutatok be. A 19-es szám a rulettasztalon pontosan a 16-os és a 22-es szám közé esik.

 

 Érdemes figyelni a számok helyzetét a rulettasztalon. A leggyakoribb a fenti formáció. Előbb a két szélső szám pörögrulett_trendek_és stratégiák.png ki, majd a kettő közötti. Ez lehet függőleges, vagy vízszintes sorokban egyaránt.

 

(Csak az érdeklődők kedvéért. A 22-es szám belső értéke 1, azaz ha a 22-es számot kétfelé bontjuk, akkor a két számmal elvégzett művelet 2 osztva 2-vel=1..ha ezt levonjuk a ketté bontott 2+2=4 számból, akkor 4-1=3 számot kapjuk, amit a 16-hoz adva a 19-es számot eredményezi. Senki ne várja, hogy a program megkönnyíti a számolási műveleteket, mivel azokat nem a hagyományos módon kezeli. )

A 19 után a helyiérték számszerű értékeit adja össze. 16 és 19 = 1+1 = 2. Az ezt követő 17 pedig logikusan és olyan egyszerű összefüggésben jelenik meg, mint a (14+4=18), csak itt fordítottan.

Ezután következnek a 18,20,11,1,8-as számok. Ebben már elhiszem,hogy nem látod meg az összefüggést.

Legközelebb ezt fogom levezetni, mert a rulett játéknak ez a legszebb része. Annyira bonyolultan egyszerű, hogy már a képtelenséggel határos. Pedig semmi más nem kell hozzá, mint az, hogy elszakadj a hagyományos matematikai gondolkodástól, és elkezd a számokat másképpen látni, más összefüggésben és más értelmezést adni nekik.Megfogod látni mennyire egyszerű.

rulett_trendek_és stratégiák.png
 

FONTOS!  Nem a számokat kell kitalálnod, hanem a trendeket kell felismerned ahhoz, hogy eljuss a számokhoz.

 

Egy jó tanács: Ne valódi pénzzel kísérletezz! Korlátlan gyakorlójáték áll rendelkezésre indításonként 1000 euróval.

ClickArrow_78x54.jpg

Akkor szerencsés gyakorlójátékot kívánok!

 

Kapcsolódó oldalak:

RULETT VALÓSÁGSHOW ,  

RULETT SZÁMOK HÁBORÚJA, 

RULETT BÖLCSŐDE

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rulett-rulettstrategia-szerencsejatek.blog.hu/api/trackback/id/tr61224132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Michaeltyr 2009.09.21. 17:35:12

Kedves Szerencsevadász!

Kerestem a legmegfelelőbb helyet ennek a hozzászólásnak, végül itt kötöttem ki! :)

Több dologról is szeretnék szót ejteni:

Először is a bloggal kapcsolatban: Minden elismerésem a tied! Látszik, hogy nem kis munka áll mögötte. Gratulálok!

Tegnap éjszaka és ma reggel végigolvastam az összes bejegyzést (beleértve a kommenteket is), és úgy döntöttem, hogy kipróbálom az általad felvázolt stratégiát. Természetesen csak gyakorló módban kezdtem el játszani. Már az elején jónak bizonyult egy "meglátásom", ami be is jött. Így rögtön az elején sikerült 108 zsetont bezsebelnem. Most jön az, hogy ha ez valódi pénzben ment volna, akkor itt valószínűleg (kezdőként) abba is hagytam volna a játékot. De mivel ez csak gyakorló módban ment és hosszabb távon is ki szerettem volna próbálni a stratégiádat, így tovább játszottam.
A következő néhány körben volt pár bukásom, amivel veszítettem is egy jó "adagot", de végül is, mire befejeztem a játékot, pluszba kerültem 67 zsetonnal. Mindez első próbálkozásra, anélkül hogy a teljes stratégiát ismertem volna... Mert ugye az eddig leírtak csak egy részét képezik a teljes stratégiának. Szóval a lényeg, hogy szerintem a stratégia, megfelelő gyakorlással mindenképpen profitáló lesz. De az elismerés teljes mértékben téged illet! Én nem rég óta kezdtem el az online rulettet, tehát még nincs annyi tapasztalatom, mint neked. Ezért kell még sokat gyakorolnom. A saját logikámat elég jónak tartom ahhoz, hogy megértsem és használhassam az általad leírtakat. Majd ha sikerül megismerni a teljes stratégiát, elegendő gyakorlás után mindenképp kipróbálom élesben is. Hiszen ez a végcél. :)

Most pedig, ha nincs ellenedre, néhány javaslatot tennék: véleményem szerint meglehetősen félrecsúszott választás a blog forma egy ilyen témának. Ráadásul nem egy blogon van a teljes információ. Ez eléggé zavaró, mert aki először jár itt, annak nehézkes az eligazodás. Szerintem egy weboldal vagy egy fórum sokkal jobban illene egy ilyen típusú információhoz, amit megszeretnél osztani másokkal. Így sajnos olyan érzése támad az embernek, hogy az információáradat összefolyik. Gondolom, hogy ezen probléma korrigálására jött létre az összesítő blogod. Mindenképpen javít a helyzeten, de még mindig meglehetne egyszerűbben és jobban oldani ezt. Teszem azt egy fórum segítségével, ahol az érdeklődőknek is könnyű és egyszerű a regisztráció, akárcsak a hozzászólás az adott témákhoz. Természetesen, mindezt csupán építő szándékkal közlöm veled. Ezt bizonyítandó, hogy felajánlom segítségemet egy ilyen fórum "felállításában". Remélem nem kell mondanom, hogy semmit sem kérek ezért. Amennyiben élsz a lehetőséggel, keress meg e-mailben a michaeltyr@freemail.hu címen.

Néhány javaslat a "tanításodhoz": láttam, hogy már előttem is javasolták, hogy készíts videókat a játékaidról és azokat tedd fel ide. Szerintem ez az egyik létező legjobb megoldás, és a leggyorsabb is. Neked is gyorsabb lenne és a "híveidnek" is! :) Neked azért lenne gyorsabb, mert miután felvetted a játékodat, később mikrofon segítségével kommentálhatod a videó tartalmát. És ott magyaráznád el, hogy akkor éppen miért azokra a számokra tettél zsetont és milyen variációk jöhetnek még szóba az aktuális körben stb. Nekünk is érthetőbb lenne. A Rulett valóságshow is jó ötlet, csak annak megszerkesztése több időt vesz igénybe neked, nekünk meg nem annyira világos ott minden, mert általában csak azt tudjuk, hogy a nyert számra tettél és legtöbbször ez az egy szám van megindokolva. Így mi nem tudjuk, hogy még milyen számokra tettél zsetont az adott körben. A videóval ez is könnyedén nyomon követhető és a hang-kommentációval sokkal könnyebben megérthető nekünk is. Amennyiben az a probléma, hogy nem tudod, hogyan kell egy ilyen videót megcsinálni, ebben is segíthetek. Az első néhány megszerkesztett videó után már úgy fog neked menni, mint a karikacsapás. Ezáltal is lényegesen felgyorsítható a stratégiád további részeinek közlési folyamata.

Na, ez jó hosszú lett... :)
Mint írtam, örömmel állok rendelkezésedre, ha segítségre szorulsz.

Tisztelettel: Michael

SzerencseVadász · http://rulett-szamjegyeken-strategia.blog.hu/ 2009.09.23. 10:01:00

Kedves Michael!

Örömmel üdvözöllek a SZERENCSE-FEJVADÁSZOK körében. Örülök, hogy pozitív volt az első tapasztalatod, de nagyon óva intelek attól, hogy ezen felbuzdulva élesben is kipróbáld.

Ez egy rafinált játék, ami akár csak a többi szerencsejáték, csak nyerni akar! Mi is, de ez nagyon sok tanulással és munkával jár. Az, hogy pozitívan zártál, azt mutatja ráéreztél a lényegre. Ha ezt kiegészíted tudással eredményes lehetsz.

Nem akarok senkit félrevezetni, és azt állítani, hogy ez mindenki számára elérhető lesz. Bizonyos képességeknek felszínre kell jönniük ahhoz, hogy alkalmazni lehessen.

Ennek a stratégiának egyetlen erénye minden más stratégiával szemben az, hogy racionális. Ugyanakkor ez a gátja is, mert racionális gondolkodást igényel. Ennek a képességnek a megléte,- vagy hiánya dönti el, kinek milyen esélyei lesznek az alkalmazásában.

Én is úgy értem el az eredményeimet, hogy képes voltam fölébe kerekedni a mechanikus gondolkodásnak, ami megöl minden kreativitást.

Nem tagadom komoly dilemmában és erkölcsi válságba kerültem a VALÓSÁGSHOW utolsó megkezdett és még be nem fejezett bejegyzésével. Napok óta azon vacillálok, hogy töröljem-e?

Egy lehetőséget,- egy eszközt adok mindenki kezébe, amivel mindenki a saját felelőségére élhet, mondhatnám mosom kezeimet. Ugyanakkor tudom, hogy vannak "gyenge" emberek, akik képtelenek ellenállni a csábításnak és ez nagyon veszélyes tud lenni.

Akkor, amikor azt mutatom be hová lehet elérni, nem azt demonstrálom, hogy ilyen egyszerű. Ez csak utólag az! Mindezt megelőzi egy nagyon hosszú út, és ha valaki ezt leakarja rövidíteni végzetes helyzetbe kerülhet. Ebben a stratégiában nem 1-1 zsetont teszünk fel, mint a piros/fekete játékban.

Kritika/észrevétel

BLOG:

Ennek a formának a keresőoptimalizáláshoz van köze. Te sem akadtál volna rám, egy önálló oldalon, egy fórum oldalon pedig kiváltképpen nem, mert annak tartalmát nem olvassa a kereső (zárt fórum).

A FÓRUM létrehozását ennek ellenére támogatom, és nyitott vagyok rá főleg a közvetlen kommunikáció miatt. Egyetlen kitételhez kötném, csak regisztráltaknak nyitnám meg. Egy jó fórumoldal bizalmi hely.

Azért több blogon futtatom a témát, mert igyekszem tematikusan szétválasztani, mert így áttekinthetőbbnek gondolom.

Az összesítő oldal használatát akarom jobban előmozdítani, mert az segít az eligazodásban és könnyebb visszalépni bejegyzésekhez ismétlés formájában. Még sok dolgom van a megkezdett oldalakkal, ezért is lassultam be.Ennek része egy titkos kód beépítése, ami segít mindenkit az azonnali megtalálásban.

A "TREND" ikon alkalmazását akarom jobban kiszélesíteni a könnyebb megértés miatt.

VIDEO:

Teljesen egyetértek. Nem titok, nagyon sok technikai dolgot megtanultam a számítógép alkalmazásában, de még nem mindent. Ezek közé tartozik a video elkészítése is.

Nagyon köszönöm a segítőkész hozzáállásodat. Tovább bővítetted azok táborát, akikre nagyon büszke vagyok a blogomban. Egyetlen kommentet sem kellett törölnöm, mert csak kulturált bejegyzések vannak fent.

diger 2010.01.17. 18:58:04

Kedves Szerencsevadász !

Örülök, hogy végre találtam egy nagyon értelmes oldalt.3 hónapja foglalkozom az online rulettel. Kb. egy hete találtam rá a blogodra. Addig piros/fekete duplázásokra játszottam,de rá kellett jönnöm,hogy csak ideig-óráig tart a stratégia. Sajnos a legelején rögtön 15.000-et buktam, éppen ezért sokkal óvatosabb vagyok és azóta én is próbálok racionálisan közelíteni a játék felé. Volt úgy,hogy demón 1000€ téttel nyerhettem volna 2000€-t még úgy is, hogy a trend megfordulása után vesztettem 1000€-t. Persze nem csak egy színre tettem és nem is a hosszú színsorok végeztek ki, ezeket könnyedén elkerültem az adott stratégiával, sőt inkább a saját javamra fordítottam. Mikor rádöbbentem,hogy ezek az elgondolások végesek, akkor beírtam a keresőbe, hogy "rulett stratégiák" és már itt is voltam. Ahogy írtam kb. egy hete tanulmányozom az oldalaidat és ezzel egy időben el is kezdtem a tesztelését 1€ tétekkel a demó változaton. Több trendet is felismertem, de még rengeteget kell játszanom ahhoz, hogy egyre többet felismerjek. Veszteni nem vesztettem,de a nyereményem is szerény volt. Habár,ha ennyit nyernék naponta már elégedett lennék. Azt viszont már látom,hogy a trendek valóban úgy működnek,ahogy azokat bemutatod,persze a megértésükhöz,felismerésükhöz és alkalmazásukhoz egy hosszabb időre van szükség. Mindezekért minden elismerésem a tiéd. Azonban csatlakoznék a felettem szólóhoz abban a vonatkozásban, hogy még mely számokra teszel zsetonokat, amik még számításba jöhetnek a fő elképzelés mellet és a videó is nagyon jó ötlet. Tényleg nagyon örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra.
Sok sikert kívánok a további munkádhoz és persze szép nyereményeket!

Tisztelettel:
diger

fresco · http://univerzumom.hupont.hu 2010.05.28. 07:47:26

Kedves szerencsevadász !
Véleményem a www.rulett-strategia.hupont.hu honlapomon.
Tisztelettel: fresco

Fortuna13 2010.05.29. 09:53:30

Kedves "fresco"

Elolvastam az oldaladat és hasznosnak tartom. Teljesen igazad van. Minden ajánlott stratégia a tétemelési stratégián bukik el.

A két esélyes játékok (piros/fekete) teljességgel esélytelenek. Az alacsony nyereményszorzó miatt a nyeremény és a veszteség aránya teszi lehetetlenné a hosszútávú nyerési esélyeket. Amíg nyerni lineárisa lehet, egy-egy zsetont, a veszteség ezzel szemben progresszívan nő, ahogy haladunk előre a tétemelésekkel. Ezek a veszteségek hosszútávon behozhatatlanná válnak.

ervinkerekes 2010.07.15. 17:08:17

Hogy túljárni a kaszinó eszén – egy rulettjátékos tippjei

rulett.atspace.com

rulett · http://rulettstrategiak.com 2010.08.06. 21:05:16

Először is szeretnék gratulálni az oldalhoz, biztosan sok munka van benne! Ami a stratégiákat illeti, minden játékos a saját módszereire esküszik, hiszen valóban nem nagyon találni olyan technikát, ami mindig minden esetben működne. Nekem és rengeteg ismerősömnek például a progresszív tétemelős szisztémák váltak be, de tény, hogy az sem nyer mindig. Nekem az a személyes tapasztalatom, hogy nagyon sok múlik a megfelelő kaszinó kiválasztásán, hiszen ki tudja, melyik kaszinó hogyan babrálja meg (vagy éppen hogyan nem) a szoftverét...

Mindenestre sok sikert mindenkinek!

www.rulettstrategiak.com

SzorólapTitokgazda 2012.03.09. 00:17:10

Az elfelejtettem írni, hogy a Rulett Bölcsőde oldalt feltétlenül olvassátok el: rulett-rulettbolcsode.buzz.hu/

Egyébként nem rég indult a www.rulettmania.hu oldal, de ott az igazi információk a rulett fórum oldalon vannak. Már majdnem 1000 tag van: rulettmania.hu/openforum/

ballalaci05 2012.05.03. 11:27:16

Sajnos a Rulett Bölcsőde, és a többi kapcsolódó oldal nem működik :(
Én most szeretném megtanulni ezeket a stratégiákat, de szeretném az alapoktól kezdeni. Tud valaki nekem ebben segíteni?
süti beállítások módosítása